Školní rok 2015/2016
Informace o projektech – Základní škola Havlíčkův Brod, V Sadech 560
1) Výzva 56: Jazyková gramotnost – podpora učitelů a žáků
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.00/56.0081
Délka trvání projektu: 1. 7. 2015 – 31. 12. 2015
Rozpočet projektu celkem: 984 827,00 Kč
Klíčové aktivity projektu:
- Čtenářské dílny - vytvoření tematických plánů pro čtyři ročníky, každý z nich obsahuje nejméně 10 hod. čtenářských dílen
- Zahraniční jazykový kurz pro učitele – krátkodobý / minimálně 10 denní / intenzivní kurz pro učitele – zúčastní se 5 učitelů, místo – Londýn
- Zahraniční jazykově vzdělávací pobyt pro žáky – krátkodobý / minimálně 5 denní / jazykově vzdělávací pobyt pro žáky, zúčastní se 40 žáků, místo – Velká Británie, Margate
2) Výzva 57: Technické a komunikační dovednosti – DUHA 2
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.00/57.0894
Délka trvání projektu: 1. 9. 2015 – 31. 12. 2015
Rozpočet projektu celkem: 463 204,00 Kč
Klíčové aktivity projektu:
- Rozvoj technických dovedností žáků na 2. stupni ZŠ – vytváření žákovských výrobků na základě plánu rozvoje technických dovedností a následné vyhodnocení (zapojeno minimálně 15 žáků)
- Rozvoj profesních dovedností učitelů pro výuku zaměřenou na zlepšování technických dovedností žáků ZŠ – vzdělávání učitelů ZŠ v práci s technickými materiály zaměřené na rozvoj technických dovedností žáků ZŠ v polytechnické výchově
- Individualizovaný rozvoj ústních komunikačních dovedností učitelů v anglickém jazyce formou blended learningu – učitel se vzdělává formou kombinovaného interaktivního výukového systému zaměřeného prioritně na rozvoj ústních komunikačních dovedností v anglickém jazyce
- Rozvoj individuálních ústních komunikačních dovedností žáků v anglickém jazyce formou blended learningu – podpora rozvoje individuálních ústních komunikačních dovedností žáků v anglickém jazyce formou řízené, kombinované a individualizované výuky (blended learning) na základě přirozené posloupnosti jednotlivých fází osvojování anglického jazyka, tj. poslech – mluvení – čtení – psaní